אוניברסיטת ״תקשורת עם כל החי״ – דף התשלום

$297.00

מכיר הרשמה מוקדמת עד תאריך יוני-10הוא $197

מכיר רגיל $297

Category:

Description

CWALU – ״Communication with all life University״

    האם אתה באמת יכול ללמוד לתקשר עם בעלי חיים?

אתה מרגיש שהחיבור לחיה שלך הוא עוצמתי. קשה לך  להסביר את זה  והחברים שלך פשוט לא מבינים את החיבור הזה. אתה מפסיק לדבר על זה מחשש לשיפוט, ובכל זאת אנשים עדיין מגיעים אלייך עם שאלות על  החיות שלהם. אתה משתוקק לתשובות ומרחב מאפשר ומוגן רגשית  לחקור את האינטואיציה הזו, אבל זה לא נמצא בשום מקום. הרגישות הרגשית והאנרגטית שלך כלפי בעלי חיים מבלבלת ומרגישה כמו נטל. 

האם תרצה להתחיל לבטוח באינטואיציה שלך וללמוד שרגישות זו אינה עומס כלל, אלא מתנה? 

תקשורת דרך ה- CWALU היא  המקום המאפשר והבטוח לחקור את כל מה שאתה חווה ומרגיש. כאן, נשמות דומות מתחברות דרך סקרנות זו ובפעם הראשונה נענות על שאלותיהן. היכולת לחדד את האינטואיציה, להתחבר ולתקשר עם בעלי חיים ברמה האנרגטית אינה מיומנות עבור המעטים הנבחרים. לצערינו, כוכב הלכת שלנו היום,  הותיר בעלי חיים רבים בסכנת הכחדה או לא בטוחים בסביבתם הטבעית. בגלל זה, תקוותם היחידה היא לרוב בתוך מקלט (גן חיות, מרכז שימור, מתקן שיקומי), כך שהם זקוקים לך עכשיו יותר מתמיד. אם אתה מרגיש שהגיע הזמן לגלות מהי המשמעות של כל זה, הגיע הזמן לפתוח את הדלת. 

שרון היא הילרית, מדיום, מתקשרת עם בני אדם ועם בעלי חיים.

בעבודתה עם בעלי חיים, שרון סייעה למצוא בעלי חיים אבודים והיא משתמשת ביכולת תקשורתית שלה עם החיות בכדי לעזור ללקוחותיה. שרון עזרה להציל כלב (על ידי עבודת אנרגיה) שהותקף על ידי כלב אחר, למרות שהווטרינר חשב שלכלב יש סיכוי קלוש לשרוד במהלך הלילה. היא אמרה ללקוח אחר שלא להרדים את ארנבונה כמה פעמים למרות שהוטרינר אמר אחרת,והצילה את חייו. כיום הארנבון חי חיים בריאים. העבודה האנרגטית של שרון נחשבת ל״ניסים רפואיים״ מאחר שלנשמה יש חלק גדול בריפוי כאשר היא פתוחה והיא עושה עבודת מודעות והיא יכולה לרפא אפילו מקרים שנחשבים מבחינת הרפואה כחשוכי מרפא.

לאחר טיול בשטחי האריות הלבנים בדרום אפריקה, שרון החליטה להקדיש יותר מזמנה הפנוי בתמיכה בבעלי חיים ובעבודה עם אירגונים שונים בעולם התומכים בבעלי חיים. שרון גם נהנית להיות מורה ב CWALU ולהשתתף בהרפתקאות הקשורות בבעלי חיים עם גּואן ראנקט.

מידע נפוץ לכל שלושת השיעורים:

מה תקבלו בשיחות חיות אלה:

 תבינו מהי טלפתיה ואיך זה עובד עם בעלי חיים. –

תלמדו דרך המדיטציה של  אוניברסיטת כל החיים, איך לפנות מקום בתודעה.-

 תהיה לכם הזדמנות לתקשר עם 3 בעלי חיים במהלך 3 השבועות של הקורס.-

תהיה לך ההזדמנות לאמת את המידע שקיבלת מהחיה במרחב מאפשר ומוגן.-

 תראה שאתה אכן יכול לתקשר עם בעלי חיים.-

ינתן זמן בסוף כל שיעור עבור שאלות ותשובות.-

הכיתות יערכו בשלושה תאריכים בתקופה של שלוש שבועות- יוני 17, 24 ויולי 1. כל כיתה תתחיל בשעה 9 בבוקר שעון לוס אנג’לס שזה 7 בערב שעון ישראל. 

SHARON JOSEF Phd 
Channel, Medical Intuitive,
Animal Communicator, Healer